Главни мени
Кутак за ученике
Корисни линкови
Дечја недеља у вишој смени |
Написао Moderator 2 |
петак, 11 октобар 2024 21:13 |
Дечја недеља је обележена разним активностима и у вишој смени. 5. РАЗРЕД
Петаци су Дечју недељу обележили различитим активностима. Неке од њих су играње разних друштвених игара, као што су „Човече не љути се“, „Уно“ и шах. Карташка игра „Уно“ и шах доприносе развоју толеранције и заједништва на различите начине. Уно подстиче комуникацију и сарадњу, учећи играче да цене различите стратегије, док шах развија критичко размишљање и уважавање противника. Обе игре су лепа основа за изградњу пријатељстава и јачање друштвених веза међу децом.
Ученици 5-2 одељења су на ЧОС-у обрадили радионицу „Толеранција у друштву“. Циљ ове радионице је да се код ученика освесте јединствености, али и бројне сличности које повезују људе. Поред тога циљ је био и да ученици дају што више предлога како развијати и подстицати толеранцију, поверење, те поштовање различитости у целом друштву.
Ученици су и на часовима математике обележили Дечју недељу кроз активности као што je пројектни рад. Тему "Дељивост" визуализовали су у виду стрипа, мултимедијалних презентација и кроз цртани филм. Повезујући уметност и науку испољили су висок ниво креативности и посвећености необичном учењу кроз игру.
6. РАЗРЕД
Ученици 6-4 одељења су искористили лепо време да буду физички активни и да се забаве уз неизоставно дружење и шале.
На часу српског језика ученици 6-3 одељења играли су игру „Занимљива географија“. Поделили су се у три групе и показали такмичарски дух, али и знање. Било им је веома интересантно, јер су истовремено учили, сарађивали и уживали.
Ученици 6-2 одељења су на часу енглеског језика спровели активност „Музички тобоган“. Музички тобоган као активност промовише толеранцију, зато што омогућава деци да кроз музику и игре истражују различите културе и стилове. Овакво искуство подстиче разумевање и поштовање према разноликостима, чиме се граде јачи међуљудски односи.
Ученици су и на часовима математике и физике обележили Дечју недељу кроз активности као што су пројектни рад и експерименти. На математици су играли „Escape Room“, док су се на физици кроз кратке експерименте упознавали са појавама и светом који нас окружује, помоћу асоцијација и памћења различитих појмова. Играње „Escape Room“-а и извођење експеримената из физике подстичу тимски рад и сарадњу, који су кључни за развој толеранције. Када ученици заједно решавају проблеме и превазилазе изазове, уче да цене различите приступе и мишљења других, чиме граде атмосферу поштовања. Ове активности такође промовишу отворену комуникацију, што доприноси развоју разумевања и прихватања различитих перспектива.
7. РАЗРЕД
Седмаци су обележили Дан друштвених игара играњем игара као што су „Човече не љути се“, „Рибице“, домине, „Activity“. Друштвене игре могу значајно утицати на развој толеранције и заједништва, кроз подстицање комуникације и сарадње међу играчима. Кроз заједничко решавање проблема и учење правила, деца развијају разумевање и поштовање различитих перспектива. Такође су учествовали на музичком тобогану , спортским играма и обележавању Светског дана менталног здравља.
Ученици 7-3 одељења учествовали су на манифестацији Удружења параплегичара „Фрушка Гора-Срем“ из Нове Пазове, које је на расаднику „Брест“ окупило 13 сродних удружења из Војводине. У циљу упознавања и зближавања ученика са особама са инвалидитетом, они су пружили подршку екипама „Мој кутак у граду“ и „Феникс“. Ученици су у мешовитим тимовима са младим инвалидним особама одиграли фудбалску и одбојкашку утакмицу. Кроз дружење уз спорт, разговоре и музику пружена је прилика да се искаже уважавање и толеранција „на делу“. Очекивања свих актера у овом несвакидашњем, а пријатном амбијенту, у потпуности је испуњена, о чему сведоче њихови утисци које су нам пренели.
8. РАЗРЕД
Ученици 8. разреда су заједничким снагама решавали мозгалице, као што је претварање 5 квадрата у 4 идентична, тако што ће померити само 2 фломастера. Деца оваквим активностима уче да цене различите идеје и приступе, што их охрабрује да слушају и уважавају мишљења других. Ово такође развија критичко размишљање и креативност, што доприноси стварању отворенијих односа и комуникације међу ученицима.
|
Календар
Бројач посета
Данас | 533 | |
Јуче | 3884 | |
Ове недеље | 13634 | |
Прошле недеље | 28361 | |
Овог месеца | 25795 | |
Прошлог месеца | 122231 | |
Укупно | 12214910 |
Ваш ИП: 3.235.145.252
,
Сада је: нов 07, 2024